Avicii _ Addicted to you 中文歌詞翻譯




你像毒藥流竄在我的血液裡。




獻給衝撞的、坦露的、無法壓抑的愛。


歌詞翻譯非字句直翻,偶有依照意境及精神去翻譯,小心服用。  

Avicii _ Addicted to you

I don't know just how it happened,
我不知道這一切是怎麼發生的
I let down my guard
我卸下我的防備
Swore I'd never fall in love again
曾發誓不再動情去愛
But I fell hard
但面對你,變得好困難
Guess I should have seen it coming,
我猜或許我該料到這一切即將到來
Caught me by surprise
對我來說仍意想不到
I wasn't looking where I was going,
我根本不在意你會帶我去哪
I fell into your eyes
我深陷在你輕眨的眼眸
You came into my crazy world like a cool and cleansing wave
你就這樣踏進我瘋狂的腦海,像一陣清新的波瀾
Before I, I knew what hit me baby you were flowing through my veins
在這之前,我想知道,親愛的,你如何像毒藥流竄在我的血液

I'm addicted to you,
我完全沉迷於你
Hooked on your love,
緊緊被你的愛攫獲
Like a powerful drug
像強而有力的癮症
I can't get enough of,
我總覺得不夠滿足
Lost in your eyes,
迷失在你的眼神中
Drowning in blue
淹沒在你澈藍的瞳孔裡
Out of control,
失去控制
What can I do?
我該怎麼辦
I'm addicted to you! (you, you, you)
我完全沉迷於你

Midnight blows in through the window,
午夜的靛黑,刷洗窗外的景色
Dances round the room
在房間內盡情舞蹈
Got me hypnotized,
你用什麼將我催眠?
I'm getting high on the perfume
你的香水味令我無法自拔
I couldn't live without you now,
我無法讓你離開我身邊
Oh, I know I'd go insane,
噢,我知道我已失去理智
I wouldn't last one night alone baby,
我不能忍受你讓我今晚獨自度過,親愛的
I couldn't stand the pain!
我承受不了這樣的痛苦

I'm addicted to you,
我完全沉迷於你
Hooked on your love,
緊緊被你的愛攫獲
Like a powerful drug
像強而有力的癮症
I can't get enough of,
我總覺得不夠滿足
Lost in your eyes,
迷失在你的眼神中
Drowning in blue
淹沒在你澈藍的瞳孔裡
Out of control,
失去控制
What can I do?
我該怎麼辦
I'm addicted to you! 
我完全沉迷於你






影片取自youtube,本台不擁有版權,若連結失效,煩請自行查詢

留言

這個網誌中的熱門文章

Banks_Waiting Game 中文歌詞翻譯

Evanescence_Imperfection 中文歌詞翻譯